24 iul. 2008

cateodata...

...sunt foarte sleampata, impedicata, repezita, uituca. total cu capul in nori. las informatia sa vina avalansa spre mine, o absorb, dar nu o disociez. si uneori uit tot. creierul meu e uneori la fel de lenes ca si mine. stiti vorba veche cu "iti intra pe o ureche si iti iese pe alta". that's me. dar doar cateodata. uneori imi pare rau ca sunt asa, alteori chiar nu-mi pasa. nu am ajuns inca la stadiul dezastru, deci uitarea mea nu face prea mult damage mediului inconjurator.

acum sunt fericita. putina fericire de seara, dupa o zi cam haos. toate cele 170 si un pic de placi se odihnesc la fel de fericite ca mine langa pat. nu sunt o gazda minunata. mi-as da nici jumatate de stea, dar am vointa si dragoste multa pentru ele. o sa le fac sederea minunata. o sa le ingrijesc, o sa pun la loc copertile interioare, sifonate sau finutze ca niste foite de tigara.. o sa le lipesc copertile de carton ranite si suferinde. si o sa adorm apoi si-o sa visez sunete si ritm si melodie si o sa visez ca ridic canalul si se aude ceva perfect imbinat.

inca un vis aproape complet.

pe de alta parte mi-e foarte dor de el si as vrea sa nu ma gandesc la el pentru ca iar ma ia cu fluturi in stomac si perna n-o sa-si mai gaseasca loc sub capul meu.

azi mi s-a facut foarte dor de munte. si mi-am dorit sa-mi iau un rucsac mic in spate si sa plec cu trenul la sinaia sau la predeal. m-a fulgerat chiar gandul de a urca pana la cabana susai, dar mi-am zis "stop aici". adevarul e ca m-as urca in tren. mi-e dor sa merg la munte cu trenul si la munte sa fie racoare si soarele sa arda foarte tare.
cand eram mai mica am vazut o pereche foarte nefericita in gara din sinaia. ea avea o fusta lunga , neagra si dreapta, si era foarte slaba si avea un plover cu umerii cazuti. si el era cu un cap mai inalt decat ea si o tinea cu o singura mana in brate. el pleaca si ea plangea, tacut, cu cate-o lacrima care se furisa repede in lumea rea. si atunci mi-am dorit si sa am si eu un baiat dupa care sa plang cand pleaca. insa eu aveam doar 12 ani si meditatii la engleza in fiecare zi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu