5 iun. 2008

cu mana pe inima

nu stiu ce-mi urasc mai mult. casa, lenea, delasarea si ignoranta, lipsa de interes fata de prezent, departarea de mine insami, complexele, lasitatea fata de mine insami? de la gand la fapta fac uneori un milimetru, alte dati un an lumina. nehotararea, neincrederea. sau poate din start ura fata de toate acestea. nu-mi gasesc creionul corector, il ratacesc intentionat si bine, ca sa ma descurajez sa nu-l mai caut. ah da, am uitat sa mentionez descurajarea. sunt un mare talent in ma descuraja. targetingul cu mine insami nu functioneaza niciodata. lipsa de calm? lipsa controlului? o introspectie cu rezultat atat de negativ...nu ma asteptam la altceva desi uneori ma mint atat de frumos. mi-e cald...si mi-e bine. intr-o mare prea sincera eu plutesc prea usor. in diorectia in care merg eu drumul se infunda. sper sa ma impiedic ca sa-mi dau seama ca trebuie sa ma intorc

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu