26 mai 2008

update si upgrade

am o nou jucarie. si odata cu ea net acasa. i-am dus foarte mult dorul. inca ma chinui sa ma obisnuiesc cu noua tastatura.
ascult un radio online cu trip-hop si lounge si trec printr-o criza de sinuzita.
peste 2 saptamani plec la ibz. putin putin, 1 saptamana.
festivalul a trecut cu o mie de neuroni prajiti de nervi si stress. m-am distrat putin, dar profund, ca sa am macar o urma adanca de aminitire, in loc de toate problemele care m-au facut sa-mi pun mainile in cap de 100 de ori in 4 zile si 4 nopti.

netul de acasa are alta savoare. net de voie si placere. fara mailuri inutile, doar cu muzica, filme, jocuri, site=uri cu tot felul de nebunii. fara sa ma feresc de nimeni, scriind tuturor prietenilor pe care i-am neglijat pt ca la birou nu am starea sa scriu de placere. si am revenit pe blog.

sper sa fie mai des, mai intens, mai abstract.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu