6 mar. 2008

am gasit o schita nepublicata

se numea "despre primaveri mirosind a noiembrie, mersul pe jos si plafonare"
se pare ca am ramas doar la primaveri mirosind a noiembrie

"cand a fost soare, m-am grabit ascunzandu-mi cearcanele sub ochelarii mari, pe langa parc, pe strada, cu nasul sus. am trecut cu viteza fara sa intorc privirea, fara sa-mi dau seama ca este soare, click-ul vesel-exploziv nu s-a declasat atunci in mine. orice dependenta cere mai mult, la nesfarsit. dependenta mea de soare. cum poti sa ceri mai mult de la soare? sau am cerut, fals mai mult de la mine?
cand a fost frig, am intrat in parc fara sa ma gandesc vreo secunda, ca si cum pe acolo ar fi fost drumul meu obisnuit de zeci de ani. o zi de primavara care mirosea, tremura si se zbarlea ca una de sfarsit de noiembrie, inceput de decembrie. pustiu si plini de caini. am ocolit pe o carare pe care n-am mai pasit de 15 ani cel putin, am ajuns intre crengi si din nou in lumea reala."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu