10 ian. 2008

transcrieri din caiet - 1

Sshhhttt! E rezonabil de liniste. Am auzit ca prin vis scrasnetul chibritului. Am reluat un sir frumos de ganduri. Afara e ceata, inauntru e senin si cald, ca-ntr-o zi de primavara ce se vrea vara, dar nu reuseste decat prin pasiune.
Am renascut. Agenti secreti in actiune la TV. O gura rece ca gheata de suc de mere. respiratia mea tublura flacara lumanarii, ca o tornada din senin.
Am revenit la pix si hartie. Mi-e drag. Fumez calm si ma gandesc ca mi-e bine si mi-e atat de sincer si senin sufletul. Doua secundare diferite se intrec in nopate si eu ma mir ca am umplut deja jumatate de pagina cu litere marunte. Imi privesc scrisul si incerc sa-mi amintesc de cate ori s-a schimbat de-a lungul anilor. Si-mi promit sa nu tradez niciodata hartia si stiloul in favoarea tastelor si a monitorului.
S-a terminat tigara. Am adus lumanarea mai aproape de pagina si-mi dau seama cat de dor mi-a fost sa scriu asa la intamplare, cuvinte, fraze, semne de punctuatie. Un jurmal? Nici gand. E pur si simplu scrisul meu. E o hrana pentru o foame uneori puternica uneori total disparuta.
M-as muta lanag geam unde-i cald si unde povestile se nasc catre ceata si pleaca fara pasaport si bagaje in necunoscut, cu aventura-n sange.
Un nou an. O pagina aproape plina. nu mi-am promis nimic, las totul sa curga, ca si pana acum; va fi rau de munte, ocean sau lac linistit? nu ma intereseaza cum va fi. Este! Asta e tot ce simt si ma bucur ca mi-e sufletul si mintea atat de in prezent, mai greu de contestat decat o secunda.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu