8 ian. 2008

protest anti-iarna

cu dragostea de vara in suflet ma simt intr-un razboi psihologic cu iubitorii de iarna. cum sa iubesti aceasta fata diabolica a climei.
o iarna frumoasa dureaza putin, cu cel mult o ninsoare - mai bine deloc. o singura ninsoare care sa nu blocheze nici traficul, nici soarele nici buna-dispozitie. o singura ninsoare pe care oricum s-o privesti din perspectiva unei ferestre intr-o casa calda, calma ce te ascunde de frig.
sporturi de iarna? farmec? de unde atat de mult farmec in a te lovi de apa in stare solida cu rezultate in vanatai, maini si picioare scrantite si rupte. De unde placere in degeraturi si raceala? inteleg, unii dintre noi sunt masochisti, dar nu chiar in halul asta.
O data cu iarna s-a dus pe apa sambetei libertatea mea de miscare. ca sa pot exista trebuie sa ma ascund in haine groase care ma obosesc si imi dau dureri de spate. NU suport caciulile, sepcile, palariile de iarna. Iarna nu ma lasa sa ma exprim prin haine. iarna ma face statica, ursuza, trista si chiar deprimata.
Iarna nu-i un prilej de bucurie. Nu va mai obositi sa ii gasiti parti frumoase, pentru ca n-are.
vreau vara, vreau vara pana in ultimul colt de suflet, vreau sa-mi obosesca nasul sub greutatea ochelarilor de soare. m-as inchide intr-o lume de vis pana va trece iarna. si as sta acolo si as scrie neincetat despre cat de albastru e cerul, cat de frumos mi se innegreste pielea si cat de vesel si colorat e tot ce imi vad ochii.

1 comentarii:

damn words spunea...

cateva zile a fost frumos ca era asa pustiu bucurestiul. acum s-a revenit la acelasi noroi..

Trimiteți un comentariu