13 dec. 2007

today stuff

am o stare greu de definit. un amestec de sictir retinut, deprimare superficiala si plictiseala maxima.
mi-am inceput ziua ducand acelasi razboi mai mult psihologic decat fizic de a face curat in "casa cu molii" in care locuiesc. Este o actiune "sisif style". E greu sa invingi inchistarea unei minti prinse in timpurile ramase cu doua generatii in urma. Daca as putea sa ma trezesc mai devreme, poate ca succesul razboiulului curateniei ar parea mai aproape, dar acum este ataaat de departe.

in metrou, noroc cu "national geografic" care nu ma lasa sa privesc natiunea de needucati in mijlocul careia traiesc. Ridic la un moment dat privirea dintre randurile articolului despre forturile bucurestiului. In stanga o domnisoara citeste "ciao", in dreapta unei fete ii suna telefonul cu un sublim sunet de manea. Ma zbarlesc, ma scarbesc in interior de mizeria subculturala a poporului nostru iubit, si ma reintorc in revista mea.

in birou, 5 grade. Imi promit sa intru in greva daca pana saptamana viitoare nu se rezolva treaba asta cu caldura. Si asha sunt satula sa muncesc gratis, degeaba si intr-un birou rece. Ma cuprinde din nou o scarba si o indiferenta. Ma intreb unde s-a pierdut entuziasmul si daca mai are rost sa-l caut.

si azi e gri, dar un gri care-mi provoaca sictir. Ieri era un gri trist. Astazi e starea "imi bag pula". Zambesc, ascult parazitii si dau save/publish acestui articol de blog. :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu