20 nov. 2007

music vibrations

adanc, atat de adanc incat pare un vulcan pe fundul oceanului. un vulcan erupand cu fiori ce-mi zbarlesc pielea. mi-e frig de placere. vulcanul se naste din vibratiile care-mi invadeaza urechea. muzica imi schimba cu fiecare nota, geografia si geologia interioara. in mine se nasc portative de senzatii, game de amintiri, explozii si taceri, valuri de idei si din nou senzatii.
muzica e izvorul meu de viata interioara. e demiurgul introspectiilor mele, controleaza si haosul si cosmosul meu, si lumina si intunericul si calmul si furtuna si extazul si agonia. transcend si cad printre vibratii, sunete, melodii, traiesc dincolo de limite sau ma inchid intr-un cub in care nu poate exista decat muzica.

1 comentarii:

Totoro Mihachu` spunea...

nice :)

Trimiteți un comentariu