15 iun. 2007

google world

intreabare acestei dimineti (hai sa-i zicem dimineti, ca suna mai dragutz) este: as putea accesand doar un cont de gmail, sa le vad si pe celelalte (cam 7) pe care el am tot la gmail. pe principiul pe care functioneaza outlook express. ar fi tare frumos.
nu stiu de ce am 7 adrese de g mail. in fiecare din ele e o alta personalitate, un alt eu. eu de pe blog, eu eu cu numele din buletin, eu eu care am fost odata demult, eu cea de la job, eu cea de-a doua de la job, and so on....
lately...multa alergatura, birocratia sux, sa organzezi ceva cu mai mult de 2 pari implicate sux, comertul sux... sa nu ma intelegeti gresit, nu sunt nici nervoasa, nici suparata, nici frustrata. putin obosita de haosul din ultimele zile. viata e f frumoasa si amuzanta, si cam toate se termina cu bine la un moment dat. insa zile fara accesele de draci pe unii sau altii nu o sa existe prea curand. sunt un condiment necesar

2 comentarii:

Anonim spunea...

ai putea sa dai forwarding la 6 dintre conturi pe al 7-lea.. gen "settings, forwarding and pop si forward a copy"..
(:| neata

Cristi spunea...

Sau ai putea configura intr-o adresa de gmail sa iti descarce mailurile din celelalte folosind POP exact ca Outlook-ul.
Daca ai pb de config da un mail.

Trimiteți un comentariu