8 mai 2007

one usual tuesday

a sunat ceasul la 7, l-am mutat la 8. a sunat la 8, l-am pus pe snooze. si la si 20 am reusit sa ma ridic din pat.
drive-ul zilei a fost soarele si caldura nebuna de afara. toate dorurile mele de vara au fost satisfacute.
sunt intr-o alergatura dupa acte.sa vinzi o casa e departe de o activitatea ce mi-o doream. atatea hartii, atati oameni invechiti, ce nu au reusit sa iasa din sistemul ingust in care si-au trait toata viata.
ma dispera refuzul batranilor (ma abtin cu greu sa nu-i numesc bosorogi) de a colabora in chestiuni noi. de unde aceasta frica de nou, aceasta idee e fixa "nu pot, nu am mai facut, nu stiu". am nevoie de o descriere a blocului in care e facut apartamentul. o descriere simpla, ca o poveste, cate scari, cum sunt apartamenetele ca nr de camere. banalitati. ma lovesc insa de dobitocenia lu tanti administrator (imaginati-va acel gen de tanti plinutze care incearca sa te faca din vorbe, care iti spun acelasi lucru de 10 ori si nu te lasa sa vorbesti). maine ma duc cu agentul dupa mine.

vineri as vrea sa merg la craiova. stau cam rost cu finantele si mi-e cam frica de soferul masinii, un foarte bun prieten de-al meu. dar tocmai pentru ca mi-e foarte bun, il cunosc si ii cunoscu involutia din ultimul timp, ca stare de a fi, mi-am pierdut incredere in capacitatea lui de a fi un sofer bun. am facut foarte multe drumuri lungi si grele cu el, insa, oamenii se schimba, lucrurile se schimba.

mi-e putin dor de krypton pentru ca m-am distrat foarte bine de fiecare data in clubul ala.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu