17 mai 2007

noutati din lumea muzicala

am aflat si eu surprinsa ca fratii chimicala si-au amanat marele eveniment din 25 mai pentru 20 octombrie. cica nu ar fi fost gata set-up-ul pana sapatamana viitoare. dar ce-ati pazit dommnule manager al unei asemenea trupe cu renume? si dvs domnilor organizatori, ce pula mea ati frecat menta si nu v-ati interesat daca este sau nu timp sa fie terminat aranjamentul technic. bila neagra si pentru managementul chimicalilor dar si organizatorii romani.
this is romanica, dar cui ii pasa cu adevarat?

1 comentarii:

Cristi spunea...

Mie unu imi vine greu sa cred ca asta este adevaratul motiv pentru care Chemical Brothers au amanat spectacolul. Cum ai zis si tu, o asemenea trupa cu pretentii mi se pare putin probabil sa nu reuseasca sa isi puna la punct toate detaliile tehnice pana la data stabilita. Mai ales ca nu a fost un event de pe o zi pe alta.
But anyway, o sa vedem in toamna ce va fi si cum va fi. Asta daca nu il amana si pe ala ca sunt prea obositi dupa turneul din vara :P

Trimiteți un comentariu