8 mai 2007

in miez de noapte spre dimineata

cred ca am facut o mare greseala sa ma ridic din pat.traiesc cu speranta ca ochii imi vor obosi destul de repede, dar mi se pare ca am insel cu fiecare secunda care trece.
am insomnii. nu mi s-a mai intamplat demult sa nu pot adormi. sar in mintea mea dintr-o stare in alta prea brusc si uite asa se duce somnul meu pe apa sambetei.
am bajbait putin pana sa-mi amintesc cum sa schimb marimea fontului acestui blog pe care l-am parasit de atat de multe ori. chiar acum 2-3 zile ma lamentam lui delice ca nu am timp sa tin un blog. chiar nu am, dar ce bune sunt momentele astea cand scuip totul dintr-o suflare ( sau mai bine spus o bataie de taste).

intr-un fel mi-e frica de blogul asta. mi-e frica sa las a se intrevedea cine sunt. ma refer strict la cei din aceeasi industrie cu mine, pentru restul, nu contez. parerile mele, directe, acide spuse in public ( din nou ma refer la acea nisa in care ma invart) nu mi-au adus lucruri bune, indiferent de corectitudinea lor. so, e blogul meu si doar al meu, sau poate fi folosit ca o arma intoarsa impotriva mea?

imi simt gatul umflat si cu toate astea imi vine sa-mi mai aprind o tigara. trebuie sa ma trezesc la 7 jumate si nu am nici cel mai mic gand de somn. nu stiu ce sa fac. ma simt ca o pisica salbatica inchisa intr-o cusca, o cusca a gandurilor care se agita intr-o avalansa de care chiar nu aveam nevoie acum.

ibiza, muzica, vanzarea casei, that guy, un trip frumos, apoi unul nasol, imposibilitatea de a spune cuiva, in aceasta secunda ca nu pot sa adorm si ca ma chinuie ingrozitor lucrul asta. ah dzeule, e 3.34, vreau sa dorm!!!!!!

daca iau un somnifer acum, ma mai trezesc poimaine, asa ca mai bine ma potolesc cu initiativele astea de vrasta a3a. cineva ma deranjeaza pe slsk....de fapt nu, e doar un item gasit din wishlist.

sa fie cafeaua de vina? dar am baut f f f putina. vreau sa doooooorm!!!!!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu