21 mai 2007

full clubbing weekend

cronica unui weekend plin suna cam asha:

ok.am decis.nu-mi place sven vath. sau cel putin nu mi-a placut nici vineri seara nici ultima oara cand a fost in romania, adica in noiembrie. petrecerea a fost f tare. raresh si sebo au fost deliciul, insa sven, incepe bine, si termina in niste filme f urate, dure, de drujba sau de bombardier, cum vreti s-o luati. pentru mine muzica inseamna melodie, iar asta a lipsit cu siguranta. mai degraba as asculta 24 de ore abstractizarile magdei decat avioanele lui sven.
pana acum au fost doar 2 momente in care mi-a placut: primului set in romania, si setul de la afterul de dupa cocoon closing party @ amnesia ibiza, cel din locatia aia bestiala de langa san antonio, am uitat cum se numeste.
in plus a fost incredibil de cald in kristal, mult mai cald de cat la richie hawtin, unde a fost muuuuult mai multa lume.

sambata seara m-am imbracat lejer, de strand si am tras o distractie pe cinste la session cu RPR. lots of tequilla, insa exact cat trebuia. lume foarte frumoasa. radu si pedro pleaca, offff, ce ne facem fara ei, nu stiu.

2 comentarii:

frigideru spunea...

one tequila two tequila three tequila floor tequila :-"

VISUAL GEOMETRY spunea...

two tequilla, apoi pauza, apoi iar two tequilla....functioneaza perfect...fara a face cunostiinta cu blankurile mintale sau cu podeaua :)))

Trimiteți un comentariu