11 mai 2007

fara titlu

merg pe strada cantand in continuu. in interior bineinteles.aproape ca nici nu mai am nevoie de vreun instrument de genul i-podului.si de aici, revin la eterna constatare, repetitiva ( "we like it so much because its repetitive structure with slightly hypnotic elements" ) , cea mai dulce repetiei pe care am facut-o vreodata "nu pot trai fara muzica". vrei sa-mi faci rau? inchide-ma intr-o camera cu orice as avea nevoie, cu cel mai frumos barbat din lume, dar fara vreo sursa de muzica.as muri in mai putin de 24 de ore.
azi noapte am ascultat un post de radio cu jazz bazat pe pian.nu stiu daca m-am exprimat corect, dar cam asta e ideea. am pendulat intre un post de radio cu mzuica clasica bazata pe pian, dar nu stiu de ce, intotdeauna simt o prea mare tristete generala in muzica clasica, mai mult decat in orice alt stil (exceptand romantele, cred).
music music music !!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu