29 mai 2007

descoperiri ep 01

gata s-a decis. in seara asta demarez curatenia generala. de data asta chiar pe bune. stiu stiu am mai spus-o de un miliard de ori...si tare-mi e ca si de data asta tot numai vorbele raman de mine. nu stiu din cand in cand ma apuca asa o hotarare incredibil de puternica. trebuie, dar trebuie absolut sa fac curat. si asa stau prin casa (si nu dorm) maxim 10 ore pe saptamana,. daca as reusi sa ma tin de promisiune ar fi ge-ni-al!!!!
procesele de curatenie se soldeaza intotdeauna cu descoperiri. ca dovada ca am inceput totusi sa fac ceva, am descperit in biblioteca singurul ceas de mana functionabil care mi-a mai ramas. e micutz, are toate cifrele (nu suport ceasurile care nu au toate cifrele, ma derureatza), dar ( si acest dar este spus cu un adanc oftat) este mecanic si trebuie sa-l intorc o data pe zi ca sa mearga inainte. asta-mi mai lipsea mie, sa tin minte ca trebuie sa intorc ceasul. NO WAY!!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu