28 mai 2007

aminitiri printre sunete

undeva foarte in adancuri vibreaza acum o amintire. printre suntele unui cantec trist imi amintesc ca am ezitat sa fac un gest. l-am privit in ochi si l-am sarutat pe frunte. si apoi vad fereastra, balconul, raul, lumea plutind in jurul meu si din nou cantecul acela cu atat de multe depresii digitale. atunci vibra in mine un sentiment vechi, prea vechi si pe cale de disparitie, cu toate ca inca mai avea puterea sa ma faca sa meditez asupra lui. astazi vibreaza in mine cu mult ecou si fiori ceva mai nou, dar in acelasi timp vechi si in zadar. las doar sunetele sa-mi zbarleasca pielea si inchid pentru o secunda ochii pentru a privi inauntru, apoi in neantul dinauntru, apoi din nou afara.
un cantec ca un cocktail de ironie trista, amara si dulce, intensa subliminal, diafana ca o geana de copil.

2 comentarii:

frigideru spunea...

share the song with the readers.. :)

Cristi spunea...

da da da, share the song :P

Trimiteți un comentariu