26 feb. 2007

usual monday

m-am trezit la 7. e foarte neobisnuit, dar nu e tocmai rau. am reinceput sa beau cafea. asta clar nu e bine.
ma intreb oare de ce s-a suparat asa rau ziua de asta de se incapataneaza sa ramana gri si rece? eu am o stare de liniste si relaxare ,inside. nu imi doresc sa interactionez prea mult cu ce se intampla in jurul meu. am multe demunca, am multe chestii de rezolvat si am de gand sa le tratez cu liniste. Am un feeling ca asa se vor rezolva mult mai usor si bine.
iar am visat mult, colorat, complicat. nu stiu daca de bine sau de rau, nu o iau niciodata in sensul asta. nu caut semnificatii. sunt atatea in subcosntientul meu incat nu am de ce sa ma mai mir.
am intaziat iar cu articolul, dar nu pot scrie la comanda. azi trebuie neaparat sa fac comunicatul de presa pt t.t. si sa incep sa sun ziarele. mai am de terminat prezentarea cea mare, de verificat partenerii media, de facut PR in masa, de curatat baza de date, de urcat seturile alea pe ftp.
se pare ca nici s nu s-a grabit sa-mi trimita macheta, nici cei de la deea spotul. deci trebuie sa aflu pe pielea mea, ascultand radio-ul, daca spotul nostru e on-air sau nu.
tre sa termin calendarul ala odata si odata, sa refac media planul pana in aprilie.

cam asha arata agenda mea. toate astea ar trebui rezolvate azi.dar cum munca in acest loc e caracterizata in primul rand de haos, la sfarsitul zilei, probabil ca voi fi rezolvat o mie de alte chestiuni in afara de astea...dubios, nu?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu