22 feb. 2007

prea

prea frig, prea putin soare. prea putine secunde, prea multe de facut, prea putin timp pentru prieteni, prea multa nehotarare.
prea multa pasiune, prea singuri, prea aglomeratie.
azi vreau sa uit, maine gonesc dupa a-mi aduce aminte ca nu ma pot izola de probleme clasice, cotidiene si plictisitoare.
am avut o zi care a inceput devreme, insa in care n-am reusit sa fac mai nimic. imi urasc providerii de net de la birou. sunt cea mai incompetenta retea de internet ever. Evitati SMN-ul cu orice pret. O sa-i injurati atat de mult incat o sa va mirati si voi de cat de colorat poate fi limbajul vostru in secundele cand sub presiunea unor imposibile deadline-uri, prietenul vostru internetul nu va poate ajuta in nici un fel.
azi mi-am scanat palma...haha..stupid thing, huh? poza a iesit foarte tare. inca un semn de copilarie maxima. will it ever end? should it ever end?

de cateva zile imi tot repreosez ca nu am invatat mai multe limbi straine cand trebuia, cand aveam timp. uite asta e un lucru despre care ai mei mi-ar zice "i told youuuuu!!!!"

au venit afisele si flyerele. ah mi-am adus aminte ca nu am primit spotul radio. nu ca as fi avut cum sa verific mailul, dar nici acum seara nu am dat de el. foarte dubios.

mi-e cam frig. in urmatoarele 15 minute maxim cred ca voi pleca spre casa, unde ma asteapta din nou questul cu "gasiti actele pierdute".

se face deja vineri. cum naiba. parca era marti.

punct

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu