24 feb. 2007

mid-week-end

mi-am dat seama ca am uitat sa fac ieri cronica anticipata a weekendului. Nici la jumatate nu cred ca-i crima, asha ca:
aseara a fost james lavelle la martin. da, corect, terminatul ala care nici nu stie sa mixeze, nici sa se tina pe picioare. acompaniat de maestru "pa-pagal". feed-back-ul e foarte nasol, dar nu vizavi de artist cat de organizarea petrecerii si politica de rahat a clubului si a puradeilor participanti. so un mare bleah!
raresh a mixat la oscar in cj. astept feed-back-urile. cred ca se doarme pe rupte deocamdata. sper ca drumul a fost okei, fara incidente.
la iasi, la xs, a mixat pascal feos. bineinteles e prea devreme pt feedback-uri. dau eu tonul trimitand un sms dupa ce termin de scris acest post.
diseara, mare eveniment mare, masele trebuiesc satisfacute, nu? luati tata trance cu kilogramul. vine armin la polivalenta, si se aduna tot manelistu si tot clabaru sa-l vada pe armin. femei isterizate. tricouri mulate. lanturi si pantofi ascutiti, copii prabusiti de prea mult alcool amestecati cu tigani si alte natii gri ale acestei tari. evenimentul va fii de succes, bineinteles. muzica va fi de kkt. nu recomand.
eu voi pune piciorul tot la un after. cel de la gossip. desi mi-e atat de scarba de clubul ala, raresh si rhadoo sunt motivele pt care ma voi afla acolo.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu