20 nov. 2006

hey timpule, stai putin

fug secundele astea cu o viteza imposibila. si cu secundele orele, zilele ...la naiba e aproape sfarsit de noiembrie. ce toamna plina, ce an plin, tot ce mi-am dorit s-a intmplat,se intampla, si e o nebunie totala, tone de stres, de alergatura, wow...viata mea merge incotro
azi s-a facut frig...de fapt putin mai frig. O zi de luni gri si simpla. Oarecum linistita.
E stupid, mi-am schimbat rezolutia dispaly-ului si parca brusc e mai ordine in haosul technologic al computerului meu
Azi noapte m-am intors pe la 1 fara 20 acasa si o ora jumate m-am tripat pe muzica. Nu am reusit nici sa ma dezbrac de haina. Am gasit niste piese f tari, si din nume in nume am ajuns la niste vechituri de acum 12 ani. dar nici un sample nimic. de mp3 nici nu poate fi vorba.
vreau placi, vreau scule, vreau timp de exercitii.e urmatorul pas pe care vreau sa-l fac. probabil va fi cap de lista la my new year's rezolutions.
trag de mine de 2 saptamani sa ma apuc serios de facut ordine in camera. si niciodata nu e timp. iar cand e timp, putin, bineinteles ca nu e chef.
ascult in birou cu fetele piesa lu' boola . geniala. ne urmareste zilele de vinerea trecuta cand ne-a trantit-o rhadoo la circoloco dimineata. ce nebunie, ce exuberanta. o piesa facuta direct pentru villalobos.
de abia astept sa tin in mana prima placa [a:rpia:r].
maine tre sa ma ocup neaprat de serveul de mail, ca iar m-a sunt rhadoo si nu stiam cum sa-i mai zic ca nu reusesc sa dau de baiatul de la server.
acasa, ma voi baga din nou in muzica. sau totusi sa incerc sa sortez teancul de tricouri? ce alegere stupida.
i need more space, more freedom ( dap exagerez cumva, dar ma refer in general) vreau sa opresc dracu goana asta temporala, pt ca nu o mai suport.
stop

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu