5 nov. 2006

grey & black

imi caut o busola interioara pentru ca everything seems to get into a wrong direction. hai ca exagerez, nu chiar totul, dar asa anumite chestiuni generale si in acelasi timp importante, stau sub semnul unor alegeri gresite.
i seem to have fun but i seem to get lonely
ah, vremea asta curge sinucigas si deprimant. atat de mult in frig in atat de putine secunde. si uite asa, eu ma topesc in doruri mediteraneene. este unul din momentele alea un pic cam gri inchis, aproape negre, in care ma intreb de ce ma aflu acum aici, si sunt aproape convinsa ca totul este gresit, ca locul meu nu e aici, ca gandurile, planurile si visele mele sunt gresite, ca traiesc viata altcuiva, mai brav si mai solar decat mine, dar de vina este tot vremea si tot acea parte a creierului meu, tocita, mutilata si transformata voluntar de ascunse formule chimice.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu