12 oct. 2006

rushine

de vreo 3 zile nu ma pot abtine sa nu dau in continuu note tinutelor oamenilor care-mi trec prin campul vizual in metrou sau autobuz. oare mai e nevoie sa precizez ca suntem o natie imbecila de corijenti la acest capitol? ca ne-am murdarit pt vecie cu turcisme si chinezarii?
nu sunt pasionata de moda in general, nu ma intereseaza ce se poarta pt ca moda o fac eu, dar de la prost gust la personalizare diferenta e un hau enorm...si acum imi doresc sa fac o mica excursie in germania, la pimkie si woolworth

in rest, same chaos, timp zero, somn aladala (vreau si eu sa reusesc sa adorm inainte de 2 noaptea...mdeah, pauza, si la sapa daca as da toata ziua, tot de abia dupa 2 i s-ar face si lu mos ene mila de neuronii mei care gafaie disperati)
prezentari, pdf maker-ul refuza sa colaboreze, frig (ieri am dat drumu' centralei de la birou), eveniment maine, haha, tocmai am descoperit o caramea:D
gata inca o gura de ceai negru si ies pe usa...
have a nice day!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu