6 oct. 2006

counting the friday hours

bineinteles, tot in birou, tot in fata monitorului. ploaia imi canta intr-un stil fata de care sunt imuna.nu raspund la provocari autumnale si cu orice motiv inchid ochii si visez la ibiza. nu lipseste muzica, beat cu beat, snare cu snare, donnacha costello, melchior productions ltd (genial producator, varza DJ), label cu label...asa suna frumusetea unei zile intunecate total, incepute prea devreme dupa un somn fortat de abia dupa ora 3 noaptea.

mi-e viata un haos, total obraznic si neastamparat. nu visez niciodata sa am un week-end in care sa citesc cu o cana de ciocolata in brate sau sa-mi fac curat in casa, pe care si asha de abia o vad cateva ore din cele 24 ale unei zile. ma hranesc cu stress-ul si neputinta de a ma astepta la ceva in secunda urmatoare. si-mi place a naibi de mult. decizii, task-uri, dileme, probleme, zambete si nervi. nu sunt o fata "la locul ei" si nu voi fi niciodata. refuz sa stau, imi doresc sa gonesc in continuu asa cum fac acum, dintr-o idee in alta, dintr-un loc in altul, din birou, in club, apoi la after, apoi cateva picaturi de somn, din nou in club. refuz cu indarjire sa ma opresc. da, recunosc ca obosesc, dar fac in asa fel incat sa nu simt si sa nu am timp sa ma gandesc la asta.

citesc de cateva zile bloguri de fete si-mi dau seama de cat de razna este viata mea. cui ar trebui sa multumesc pentru asta? as vrea s-o fac! ce sertar din mintea mea s-a razvratit oare impotriva monotoniei cu care altii se complac?

sumar de vineri:
ftp, machete, tipografie, photoshop, comunicat de presa, media plan, raspunsuri pt suplimentul de life-style al ziarului financiar, telefon, telefon, mesaj, forum forum, afise afise, newsletter altfel?, cred ca nu mai gasesc adresa de mail, ati gresit sigla trebuia cea pentru fond negru, din nou ftp, spatele flyerului, 13 evenimente, incepem pe 13, cascaval pane, ploaie, o sigura tigara, ceai de portocale rosii, cd-writer si 2 porturi usb, cand ajunge praslea?, cat e intrarea la martin, cola cu lamaie, cartus pentru fax si dvd-uri blank, stai linistita, chiar n-am cum sa ajung acasa, dar vin dimineata, nu?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu