3 oct. 2006

all about bucuresti

Ma bucur enorm ca Delice m-a taguit asha ca sa vorbim despre Bucurestiul nostru iubit cel de toate zilele

3 locuri care-mi plac in Bucuresti
IOR-ul si gradina botanica
stradutzele dintre armeneasca si omv-ul ala aproape de unirea (multe multe, vechi si frumoase)
terasa Propaganda si lacul din herastrau(pe care ador sa ma dau cu hidrobicileta, noaptea)

3 locuri pe care le detest in bucuresti
- toate hypermarketurile fie ca se numesc cora carrefour metro sau mai stiu eu cum
- cele 2-3 cate naiba or fi mall-uri
- stradutzele invadate de tzigani

3 locuri in care imi place sa ies cu prietenii
- terasa Propaganda si Cina
- in cismigiu la miezul noptii sau sambata/duminica dimineata dupa after
- la Jos palaria si Newton iarna ( e in centru, e cald, e placut)

3 lucruri pe care un occidental nu le-ar intelege in Bucuresti
- de ce nu exista cosuri de gunoi speciale pt plastic/sticla/hartie
- de ce traficul e un infern, soselele ca dupa bombardament si atat de putina verdeata
- de ce e atata mizerie si toata lumea e neagra, incruntata, incordata si arata periculos de nasol

cel mai de fitze cartier
soseaua nordului, baneasa, dorobanti

cel mai urat cartier
giurgiului, berceni, rahova-ferentari, pantelimon, iesirea catre audsotrada soarelui (gen ex salajeeeean) - deci periferiile estice si sudice, la nord si vest stam mai bine

il taguiesc la randul meu pe Cristi





3 comentarii:

Cristi spunea...

:D
O sa incerc pe cat posibil sa completez si eu cu toate ca sunt in Bucuresti numai de cateva saptamani.

monica spunea...

pot sa public pe calator.eu postul tau? din tag in tag, am ajuns la el. vreau sa fac un serial cu cele 3 lucruri despre orasul X.

Visual Geometry spunea...

sigur ca da

Trimiteți un comentariu