26 sept. 2006

revenirea

nici un motiv anume pentru aceasta perioada lipsa sau revenire. pur si simplu asa s-a intamplat. in schimb as avea acum cam multe de povestit.
am avut si eu in sfarsit o vacanta de vis, din care cred ca am invatat si am inteles atat de multe, dar nu complet. insa despre impresii de calaltorie cred ca ma voi ocupa alta data.
sunt f racita. ma simt atat de inutila enervanta si plictisitoare cand sunt bolnava incat imi vine sa ma izolez de tot si de toate. noroc ca cineva la un moment dat, la fel de enervat de situatie ca si mine a inventat un anume medicament numit fervex. slava tie inventatorule, pliculetul tau minune m-a ridicat azi (de abia la pranz) din pat si m-a urnit catre directia serviciu.

urcam niste informatii pe site si am realizat ca etapa mea de tripuri prin tara la evenimente cu dj ro s-a cam terminat. am in fata o toamna in care fiecare week-end inseamna ceva de munca in bucuresti. si cu toate astea parca inca mai astept vorba aceea "mergem diseara in craiova?". trebuie sa recunosc ca nu pierd ceva fara sa castig ceva in schimb, insa ma cuprinde nostalgia drumurilor de noapte catre orase ale tarii pe care intotdeauna mi-am dorit sa le vad.

1 comentarii:

Cristi spunea...

Welcome back!
Si sanatate maxima. Fervexu face minuni intr-adevar dar te si moleseste rau de tot. Daca iau unu de dimineata, juma de zi am o somnolenta groaznica.

Trimiteți un comentariu