9 iun. 2006

ultimele zile

N-am avut chef sa postez deloc. Am scris doar intr-un blog al mintii mele. Mi se intampla deseori sa compun in cuvinte, in minte, intregi pagini de intamplari zilnice, dar mi-e lene sa le scriu.

Miercuri m-am plimbat putin. Am ramas fara net in birou si cum trebuia sa ajung la Mall-ul vechi cu niste biznisuri, am hotarat sa o iau incetisor, pe jos pe stradute. De fiecare data cand ma plimb, imi doresc sa am o camera sa pot poza toate balcoanele pline de flori sau parasite, toate casutele vechi si ciudate, toate curtile uitate, toate pisicile tarcate, travesand stradutele la risc.
oare mai este nevoie sa mai spun cat de frumos este Bucurestiul? Si nu ma refer la centrul vechi si clasic, ci la o multitudine de alte stradute, micute, alambicate, pe care oricum nu m-as descurca decat ca pieton. imi place sa-mi imaginez ca sunt un turist curios, si merg incet si privesc mai mult in sus. Am descoperit astfel o casa superba, veche, neingrijita, cu turnulet. Chiar nu mai vazusem asa ceva pana acum. Sau poate nu am fost eu destul de atenta...
Seara am primit o poza pe care mi-o doream demult... o poza in care stau amestecate atat de multe senzatii, amintiri, dorinte, planuri, fericire, dar si multa durere. Nici azi, la doua zile dupa, nu reusesc sa privesc acea poza in ochi, ma tripeaza total.

Ieri am facut brainstorming, am ras, am stat la povesti, am vorbit cu oameni de care uitasem, si apoi am luat o portie de muzica buna la un suc.

Azi...e doar o zi proasta, urata, nehotarata, ciudata, tripanta...

2 comentarii:

Aura spunea...

azi ce fel de zi e?

Visual Geometry spunea...

azi e o zi de mahmureala...nu credeam ca o sa-mi fie rau doua zile dupa o betie...:D

Trimiteți un comentariu