28 iun. 2006

trauma depeche mode

despre acest lucru uitasem sa scriu. nu stiu cum a fost pentru altii, dar pentru mine, care n-am fost niciodata fan DM, concertul m-a bagat intr-un film din care nu mai pot iesi. Am devenit fara voia mea fan, pentru ca am trait niste senzatii si niste sentimente absolut ireale. Pur si simplu, perceptia mea asupra muzicii lor s-a schimbat cu multe grade.
Acasa ascult DM, pe strada fredonez DM, adorm ascultand DM. La birou am innebunit pe toata lumea astfel incat mi-a fost interzisa ascultarea pieselor lor. (Acuma merge Jeff Mills la Sonar 2006).
Regret enorm ca nu am fost mai aproape de scena. Insa de sus, am avut o perspectiva uluitoare, o proiectie ireala a puterii muzicii DM.
Incerc sa imi planific cumva sa-i mai prind macar o data, undeva in lume. Simt ca e ceva care se va termina in curand si imi aluneca printre degete...

All I ever wanted
All I ever needed
Is here in my arms

3 comentarii:

Cristi spunea...

Asa este, nici eu nu eram mare fan, dar am cam devenit.
Si eu care nu vroiam sa merg! Nu stiu ce era in capul meu.

Visual Geometry spunea...

si eu am tot amanat cumpararea biletului pana in ultimul moemnt. nu aveam nimic care sa ma impinga sa merg....suna doar ca un concert si atat. nu mi-as fi imaginat niciodata ca o sa fie atat de tare

Anonim spunea...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! »

Trimiteți un comentariu