19 iun. 2006

de azi....

Ati facut vreodata o cura de dezintoxicare de cineva? Suna atat de abstract, dar uite ca se intampla. Azi eu incep aceasta cura de dezintoxicare, un pic mai greu, un pic cu indoiala, cu multa teama de a nu reusi sa ma vindec de tot. E ca si cum as spune de azi ma las de fumat. De tot!
Ma simt ca si cum pana azi as fi plutit in deriva sperand ca va aparea barca de salvare si zdrang, dintr-o data am realizat ca trebuie sa inot desi ma aflu la 1000 de km de continent.
Cred ca e momentul sa am apuc sa trag un serial de pe net si sa-l urmaresc...toata lumea e intoxicata cu "Lost"...sa ma bag, sa nu ma bag?
De fapt si de drept, viata mea nu se schimba prea mult...aceleasi planuri, acelasi drum, aceeasi munca, aceleasi petreceri...lucram la interior, asiduu, mesterim reactii si sentimente...de fapt cel mai bine le eliminam de tot, din orice context, in legatura cu oricine.
o carte in plus, jumatate de pachet de tigari in plus pe zi
si multa multa multa enorm si infinit de multa muzica
mai un trip pe aici, pe acolo (un pasito aqui, un pasito alla)...intr-o luna sunt la mare...daca nu cumva intamplarea va face sa mai aterizez vreo ora, fara sa reusesc sa pun un deget pe plaja...
anyway...incepand de azi am un topic closed, locked and deleted...

1 comentarii:

Delice spunea...

true, true, true. i'm here, girl :)

Trimiteți un comentariu