12 iun. 2006

cocktail

Sunt intr-o mahmureala ce tine de doua zile. Si, in plus, in loc de stomac duc tratative cu o gaura neagra, cam dureroasa.
Este asa un amestec de senzatii in mine incat nu stiu pe unde sa ma mai ascund de ele. Mi-e frig si obrajii imi frig ca o plita tinuta o ora pe aragaz. Mi-e dor si-mi vine sa fug de toata lumea. Nu reusesc sa urmaresc nici o propozitie pana la capat, nu am reusit sa scriu nici trei randuri din articol. Nu raspund pe messenger si-mi vine sa-mi inchid telefonul.
Si iar imi vine sa plang. dar nu pot. si cred ca mai degraba nu vreau.

lights are blinding my eyes...
people pushing by
and walking off into the night...

5 comentarii:

Delice spunea...

hai mah bulina...nici cu mine nu vorbesti?

Visual Geometry spunea...

incerc sa-mi revin...azi nopate n-am dormit aproape deloc.
nu stiu deloc cum sa ma readuc la "normal"...
vorbim azi...un pic mai incolo...tre sa termin articolul asta...si nu am pic de inspiratie

Visual Geometry spunea...

si, dupa cum observi sunt total necoerenta si repetitiva cu nesimtire

Visual Geometry spunea...

ma rog...incoerenta
veeeezi!!!!!!!

Aura spunea...

common, smile!!! hai ca se poate...asa, vezi?

Trimiteți un comentariu