24 mai 2006

senin

Cred ca am avut cea mai linistita, calma, senina si placuta dimineata din ultimele catvea sapatamani bune. Am fugit de stress-ul care ma ucide in propria casa. Mi-a pus ordine in ganduri, fumand o tigara si savurand un pahar de lapte rece. Am nevoie de a trai singura. M-am saturat de regulile, conceptiile prafuite, ochelarii de cal si paranoia bolnava ce-mi toaca psihicul in locul pe care al trebui sa-l numesc acasa.
Aseara am luat de la ralu un cd intreg cu poze. sunt pics-addicted, mi-as lua un hard special pe care sa pun numai poze, calsificate si reclasificate in cel mai mic detaliu...amintiri multe muuulte muuuulte.

Ce trece oare de fapt: timpul sau noi?


ps: intru si eu in panica si paranoia gripei aviare. ma indrept vertiginos catre vegetale!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu