14 mai 2006

Scurt si la obiect!

Caut un job (sau de fapt mai multe) project based, pentru vara. Necesito dinero por Ibiza!

Si-mi dau seama ca este deja 14 mai si peste vreo doua saptamani incepe vara. Nu ca m-as lauda cu timp liber, dar ma laud in schimb cu o dorinta asiudua si chinuitoare de a merge pe insula.
mai bine ma apucam sa joc la loto pana acum in loc sa ma lamentez.
Am dormit putin. tare de tot raduzzi aseara. m-am trezit obosita. am tras juma de ora de mine sa ma mobilizez in directia sediului firmei de internet. afara era atat de soare, incat imi venea sa o sun pe delice si sa-i propun o plimbare in parc. dar pe drumul de intoarcere mi-am dat seama ca bateriile nu ma tin, asa ca am preferat sa cumpar inghetata si sa revin pe scaunul din fata calculatorului.
Curatenie in Outlook! Ati facut vreodata asa ceva? 837 de mailuri din care 571 necitite. 5 conturi diferite. a durat vreo 5 ore.
Am renuntat si la iesirea din aceasta noapte. no metropolis, no martin. acasa, pat, somn...noapte buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu