15 mai 2006

Cup of tea

Iar am uitat sa trag draperiile. Azi noapte m-am chinuit sa adorm cu luna aproape plina zugravita pe geam, azi dimineata, m-am luptat jumatate de ora cu lumina diminetii. Pana la urma a sunat alarma telefonului si am revenit la realitate.
Atat de mult m-am laudat ca eu nu sunt racita, incat azi a venit si randul meu. Am executat obligatoriu ceai cu lamaie cat cuprinde. (ar fi buna niste miere, doar in ceai).
Soare soare soare!!!!!!!!!!!!!
pachetul de tigari ma priveste atat de ispititor. plamanii mei ma implora disperati sa nu fumez, insa cred ca dependenta mea e mai puternica decat dorinta lor!
este a n-a dimineata in care imi spun ca ar trebui sa fac curat...maine va fi n+1, poimaine n+2...si tot asha n tinde la infinit. in curand nu voi mai avea loc sa ma misc prin camera.
ah, tigarile au invins! ma duc sa fumez!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu