4 apr. 2006


Si uite asha incepe sa fie nu doar un vis, ci un plan serios. In septembrie merg la Ibiza. Ma intreb daca mai are rost sa incerc sa explic ce simt. Pot sa spun doar ca azi nopate am dormit doar trei ore. Stiu stiu mai sunt atatea luni, dar Ibiza trebuie planificata cu mult timp inainte.

Cred ca mi se mai implineste un vis. Mai ramane doar unul. Sa fie acela cel mai important?
Sincer uneori nu mai stiu nici eu. Cum e sa vrei sa ti se indeplineasca un vis, dar tot ce poti face este sa astepti si sa te intrebi daca mai are rost sa construiesti o strategie. Nu ma aflu nici in heroes nici in age of empires dar am atatea de cucerit. teritorii intregi, imprevizibile, dar atat de familiare. Am o stare de fericire aproape inexplicabila. Ceva se intampla in atmosfera. E atat de cald si de bine afara, cum spuneam atat de mult soare incat nu stiu cum sa ma bucur de el.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu