27 apr. 2006

Plec la mare!

Dap, s-a decis, maine plec la mare. des-tra-ba-la-re! maxima!



Stau la birou si beau lenes o bomba. de doua zile scriu in continuu. M-am trezit la 7 sa-mi termin treaba prin casa si task-urile celuilalt job. Ascult niste brett johnson de anul trecut.

De doua zile scriu in continuu. Cred ca ma fac copywriter cu acte in regula. Articole, prezentari spot-uri...nu vine chiar de la sine, dar vine cu drag. Cred ca trebuia sa-mi dau seama mai demult ca scrisul e calea mea. N-am facut-o la timp.
Oare cate as fi putut sa scriu in patru ani cat am pierdut in cladirea aceea vesteda din piata romana? Nu-i nimic, recuperam treptat. Cred ca ar trebui sa iau mai des in brate agenda cea verde, sau blog-ul acesta roz. (oare de ce roz, urasc roz-ul)...chiar e roz, sau imi joaca memoria feste?




Asadar, plec la mare...mi-e dor de soare si de nisip. Mi-e dor de toata energia obositoare a valurilor, de mirosul sarat care-ti taie respiratia cu enorm de multa delicatete. Mi-e dor de autostrada, de camera de hotel in care sa instaurez haosul specific, de nopti si zile cu privirea ascunsa sub ochelarii de soare. Mi-e dor de bass-ul din motor care iti muta respiratia 30 de cm in spate. Mi-e dor sa-mi simt pielea ca o crusta care ma face sa strang din dinti la atingere. Mi-e dor sa ma doara stomacul de la prea mult redbull si mi-e dor de agitatia distractiei.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu